vrijdag 2 mei 2014

Antwerpen shoplog

Ik ben afgelopen dinsdag en woensdag naar Antwerpen geweest en heb daar behoorlijk wat dingen gekocht. Niet zoveel als vorig jaar, maar ik ben wel overal heel blij mee. Dit is niet alles dat ik gekocht heb, alleen de accessoires. Ik heb nog steeds geen goede manier gevonden om kleding te fotograferen zonder dat het er vormloos uit ziet.
Deze oorbellen zijn van de Forever 21, zoals jullie waarschijnlijk al hadden gezien haha. Ik vind de parels erg mooi en ik hou ook wel van bloemen. Maar bloemen ogen vaak goedkoop, dus ik heb niet veel 'bloemen sieraden' in mijn bezit. Deze oorbellen zijn een iets subtielere versie van een bloem. Ik ben er heel blij mee. Deze kostte €6,90.


Deze ketting komt ook van de Forever 21. Ik hou wel van blauwe opalen en bij de Forever 21 hadden ze heel veel accessoires met opalen. Sommige sieraden vond ik alleen best prijzig en deze ketting vond ik een goede oplossing. Hij kost €2,90 en heeft een slotje. Ik vind de driehoek met de kleine opaal heel mooi. Het past echt overal bij.
Deze ketting komt van de H&M. Ze verkopen daar altijd heel veel lange kettingen met kleine bedeltjes eraan. Ik heb al behoorlijk wat simpele ketting gekocht bij de H&M die overal bij passen en dit is er weer zo een! €4,95 vind ik best prijzig voor een simpele ketting, maar ik weet dat ik hem toch heel vaak ga dragen. 

Ik heb vorig jaar al zo'n beha/topje gekocht bij de H&M en ik gebruik hem heel vaak. Het staat leuk onder een doorzichtig topje. Een beha vind ik soms een beetje goedkoop ogen en een hempje is veel te warm in de zomer. Maar ik had alleen een zwarte en was al een tijdje op zoek naar een witte. Hij is niet helemaal wit, eerder creme, maar ik vind hem alsnog heel mooi. Hij schijnt alleen wel door, dus ik kan niet in de volle warmte mijn shirt uittrekken haha. Deze kostte €8,75. 

En als laatste nog deze twee lakjes van Barry M. Ik heb al lang zitten twijfelen om ze te bestellen op ASOS.com maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Maar toen ik de River Island in liep zag ik ze opeens bij de kassa staan! Er zijn vijf verschillende kleuren Matte Nail Paint by Barry M., maar dit waren de enige twee die te verkrijgen waren. Er was een heel schap met andere collecties van Barry M., maar deze wou ik heel graag uitproberen. Ik heb de rode de eerste dag gekocht en heb gelijk uitgeprobeerd. Hij droogt inderdaad mat op en dus heb ik de volgende dag ook de zwarte gekocht, gewoon omdat ik er zo enthousiast over was! Ze kostten 5 euro per stuk en zijn dus te koop bij River Island.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten