donderdag 5 juni 2014

Sacha Slip Ons

Ik was al ruim een maand (als het niet langer is) op zoek naar deze slip ons van Sacha. Ik ben naar wel vier verschillende filialen geweest en ze waren overal uitverkocht. Ik had al wel een andere kleur voor de maat gepast, dus toen ze online weer beschikbaar waren, heb ik ze meteen besteld.

 Je wil echt niet weten hoe vaak ik pagina heb vernieuwd om te kijken of ze weer beschikbaar waren. De twee andere kleuren (twee luipaard printje, in bruin en blauw) waren wel op de site, maar deze stonden er helemaal niet meer bij. Ik was dus ook bang dat ze niet meer zouden komen. Ik was dus ook zo blij toen ik de pagina bezocht en ze er weer bij stonden. Er stond een levertijd van vijf dagen bij, maar ik kreeg later die avond al een mail dat ze binnen twee dagen zouden komen. Maar ze waren er vandaag al; na één dag!

Ik moet voor mijn werk zwarte schoenen dragen en het werd me nu toch echt te warm voor mijn chelsea boots. Van ballerina's krijg ik bijna altijd blaren en ik denk niet dat ze het kunnen waarderen als ik aankom met slippers. Zwarte Converse waren ook een no go, jammer genoeg. Dit was dus de perfecte optie!

De schoen heeft een slangen patroon, maar je kan het ook als een schuppen patroon zien, van een vis. Je kan het ook voelen. Ze zitten ietwat krap bij mijn tenen, maar niet op een manier dat ik er last van ga krijgen. Als ze helemaal zitten hoe ik wil, dan koop ik de blauwe misschien ook wel. Die zijn wat leuker voor de zomer.

Ze zijn te koop bij de Sacha winkels (bel eerst voor de voorraad!) en online, op sacha.com
De schoenen kosten €39,95

1 opmerking: