dinsdag 2 september 2014

My jewelry closet

Elke keer als ik bij de Xenos kwam, zag ik deze spiegelkast. Stiekem wou ik hem al jaren hebben, aangezien al mijn kettingen en armbanden aan een soort kerstballen hingen. Een prima optie, natuurlijk, maar dit was toch wel iets wat ik heel graag wou hebben.
Dus een tijdje geleden heb ik er toch maar eentje gekocht. Het werd wel eens tijd en mijn sieraden collectie begon echt uit de hand te lopen. Achteraf snap ik echt niet hoe (bijna) al mijn sieraden op die kleine hanger hebben gepast.
De voorkant is dus een spiegel. Ik ben 166 cm klein en ik kan mezelf er niet helemaal in zien. Maar je kan de spiegel kantelen, dus op die manier kan dat wel. 


Dit stukje is nogal leeg, I know. Dit zijn de enige lange oorbellen die ik heb. Die met veertjes hebben een 'haakje', maar de andere twee hebben knopjes en die kunnen er dus ook prima op. Ik heb ook nog een oorbellen rekje (in een circel, ook van de Xenos) en daar hangen al mijn kleinere oorbellen / knopjes aan.


Dit is dus de manier hoe ik mijn sieraden opberg. Ik heb nog wel een doosje met wat ringen die te klein waren om hierin te doen of armbandjes die ik nooit draag, maar verder zit vrijwel alles hierin.

Love,

Rebecca

2 opmerkingen:

  1. Ah ik zie deze ook altijd bij de Xenos staan! Helaas heb ik er geen ruimte voor in m'n kamer :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had ik eerst ook niet, haha. Heb heel wat dingen moeten verschuiven.

      Verwijderen