zaterdag 15 november 2014

Daniel Wellington

Ik koop eigenlijk nooit iets duurs. Het duurste sieraad dat ik bezit is hooguit 15 euro. Met kleding is het net zo. Mijn Levi's jasje uit de sale is het duurste kledingstuk in mijn kast. Maar nu is mijn nieuwe horloge mijn duurste bezit.
Ik wou al heel lang een horloge. Een jaar geleden wou ik een Michael Kors, Daarna een Marc Jacobs met leren bandje en toen kwam ik uiteindelijk toch uit bij Daniel Wellington. Omdat de horloges heel simpel zijn, had ik er nooit echt aandacht aan geschonken. Maar nadat ik hem in de winkel had gezien (in de verkeerde kleur), wist ik dat dit mijn horloge zou worden.


English: I've wanted to buy a watch for a long time now. A year ago, I wanted a Michael Kors watch. After that I wanted a Marc Jacobs with leather wristband. And then eventually, I wanted a Daniel Wellington. The watches are were simple, which is the reason why I never really paid attention to them. But after seeing (the wrong color) in a store, I knew that this would be my watch.
 



En hier is 'ie dan! Ik ben er echt heel blij mee. Maar, dat is niet het enige dat ik heb besteld..
English: And here it is! I'm really happy with it. But, it's not the only thing I ordered..

Ik had een code voor 15% korting. Ik had in de winkel het horloge met het bruine bandje gezien en die vond ik eigenlijk ook wel mooi. Maar ik wou om te beginnen toch het horloge met het zwarte bandje kopen. Je moet echter verzendkosten betalen als je geen horloge koopt. En dat kost dan 10 euro. Ik besloot er dus voor om het bruine bandje ook maar gelijk te bestellen. Ik zag op internet dat je de bandjes heel makkelijk kan verwisselen.
English: I had a discount code for 15% off. In stores I had already seen the watch with the brown strap and I actually liked that one as well. But I wanted to start with the black strap. However, you have to pay shipping costs when you don't buy a watch. And 10 euros for just shipping is quite a lot. So I decided to order the brown strap along with it. I saw online that you can easily change the straps.


Ik ben er echt heel blij mee en ik weet zeker dat ik hem elke dag ga dragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten