maandag 17 november 2014

New In: Primark tas

Ik zoek al een tijdje naar een tas waar net een flesje water in past. En ik heb hem eindelijk gevonden! Vaak waren de tassen die ik tegen kwam te klein of zakten ze in elkaar als je hem niet om had. Deze is stevig en goedkoop. Wat wil je nou nog meer?!
English: For a while I had been on the look out for a purse that could just carry a bottle of water. And I've finally found it! Usually the bags I came across were too small and not firm This one as cheap and firm. What more can a girl ask for?
Het printje is hetgene dat ik zo leuk aan de tas vind. Het is niet een simpel zwart tasje, maar hij past alsnog overal bij. Zoals te zien op de foto hieronder, kan je de schouderband langer of korter maken met een gespje.
English: The print is the one thing I like most about the bag. It's not some simple black bag, but it still goes with everything. As visible on the picture below, you can make the strap shorter or longer.



De binnekant vind ik ietsje minder, maar op de foto is hij wel iets feller dan in het echt. Maar voor die 10 euro stoort het me niet. Ik heb hem al vaak gebruikt en ik ben er erg blij mee. Ik heb hem bij het nieuwe filiaal in Arnhem gekocht.
English: I like the interior a little bit less, but it is brighter on the picture than it is in real. But for only 10 euros, I'll deal with it. I've used it several times now and I'm really happy with it. I bought it at the new store in Arnhem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten