donderdag 29 januari 2015

Lush Lemony Flutter

Ten eerste, sorry dat ik zo lang afwezig ben geweest. Ik heb het echt heel druk gehad met school en kon daardoor nauwelijks tijd om te bloggen.
Maar nu over naar waar deze blogpost over gaat; namelijk over de Lush Lemony Flutter. Ik heb hier al meerdere keren naar gekeken maar vond hem elke keer te duur en liet hem dan weer liggen. Maar toen ik vorige keer bij het Lush filiaal in Utrecht was, heb ik hem toch maar meegenomen.
Ik nam ook een douchegel in de sale mee (Rose Jam), maar ik heb besloten om alleen deze nagelriemcréme te reviewen, want ik denk niet dat Rose Jam nog te koop is. Lemony Flutter al gebruikt en ik ben er erg tevreden over. Ik heb veel minder velletjes bij mijn nagelriemen. Ook werkt hij goed voor andere droge plekjes. Ik heb al tijden last van velletjes op mijn oogleden en Lemony Flutter helpt daar ook bij.


Ook leuk dat ze deze stikker erop doen, zodat je weet wie het wanneer heeft gemaakt.

De créme is geel (Lemony is limoen, so duh) en je hebt niet veel nodig om al je tien vingers in te smeren. Ook al is het duur (iets meer dan 10 euro), je doet er wel ongelooflijk lang mee.

Kopen jullie wel eens iets bij Lush?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten