vrijdag 26 december 2014

Merry Christmas + Haul

Merry Christmas! Het eerste wat ik even moet toegeven is dat deze grote berg onder de boom maar helft is van alle cadeautjes. We vieren het altijd bij mijn oma en zij heeft een berg net zo groot als deze liggen, als het niet meer is. We vieren geen Sinterklaas en kerst wordt bij ons altijd heel groot gevierd. Ik heb dan ook behoorlijk wat gekregen (en gekocht).
Niet al mijn cadeautjes staan op de foto's, maar ik zal onderaan even vermelden wat ik nog meer heb gekregen. Here we go!
Een paar weken geleden heb ik bij de Aldi een platenspeler voor maar 40 euro gescoord, maar ik had nog geen plaat. Mijn oma zei wel dat ze er nog heel veel heeft liggen, dus daar ga ik binnenkort naar kijken. Ik heb hem al beluisterd en ik vind hem heel gaaf. (Ja, mijn duim heeft een eigen leven. Hij buigt heel ver naar achteren, naar niet naar voren. Ik krijg er heel vaak opmerkingen over).

De ring en sjaal zijn allebei van Brandy Melville. Ik hou erg van die stenen (heb ook een behoorlijk aantal ringen met een turquoise steen) en ik ben er dan ook erg blij mee. De sjaal is echt ongelooflijk zacht en staat (volgens mijn familie) goed bij mijn haarkleur.
 

De BB-cream had ik aangewezen in de winkel. Ik gebruik nu die van Garnier, maar die is me soms net iets te donker. Deze is een heel stuk lichter en heeft eenzelfde textuur. De body scrub kreeg ik er ook bij.

Deze gel top coat van Pupa kreeg ik van mijn oma. Er zat ook een roze lipgloss bij, maar die zit inmiddels al in een make-up laatje.
  

 Met deze twee lakjes van MAC ben ik echt heel blij! Ik had nog niets van MAC. De kleuren zijn 'Skin' en 'Sunset Sky'.

Wat ik verder heb gekregen: Twee boeken, namelijk Let It Snow en Will Grayson, Will Grayson, beiden van John Green (mijn collectie is nu compleet), twee foam douchegels, waxinelichtjes, een lipgloss en een bikini. En dat was het, als ik niets vergeet!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten