dinsdag 9 december 2014

& Other Stories Hand Lotion

Toen ik een paar maanden geleden door de Heiligeweg in Amsterdam liep, zag ik dat er een & Other Stories kwam. Ik was nog nooit in de winkel geweest, maar ik had er al wel veel over gehoord. Toen ik er vorige keer was, was de winkel open en ik nam een kijkje.
De kleding is mooi, maar buiten mijn budget. Hetzelfde geldt voor de schoenen en tassen, maar de sieraden, make-up en verzorging hebben een redelijke prijs. Ik heb al een lange tijd last van droge handen, vooral na het douchen. Daarom nam ik deze hand lotion mee.
De handlotion zit in een fles van 250 ml en hij gaat dus wel even mee. Er waren echt ongelooflijk veel geuren en het was moeilijk om te kiezen. Van elke geur had je enkele producten, maar er stond niet bij elke hand lotion een tester. Er was wel een wasbak met van elke geur een flesje zeep, dus die heb ik maar gebruikt om een geur te kiezen. Uiteindelijk koos ik voor 'Moroccan Tea'. Hij is erg hydraterend en ik gebruikt hem elke ochtend en avond. 

Hierboven een lijstje met de ingrediƫnten. Daarboven zie je nog net dat & Other Stories deze hand lotion beschrijft als een 'Luxe lotion voor elke dag, voor zachte, soepele handen die hemels ruiken'. Ze hebben zich, naar mijn mening, aan hun beloften gehouden.

De lotion is erg vloeibaar en lost goed op. Zelf gebruik ik niet een heel pompje, misschien net een halfje. Anders worden mijn handen net iets te nat. 

De hand lotion kostte 7 euro, wat ik een redelijke prijs vindt voor zo'n grote pot.
& Other Stories is naar mijn mening een hele mooie winkel en ze hebben een goede prijs-kwaliteit verhouding. Wel vind ik hun kleding iets te duur, maar over hun make-up, verzorging en accessoires ben ik erg tevreden. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Ook leuk om te weten: Als je de make-up verpakkingen terug brengt naar de winkel, dan worden ze niet alleen gerecycled, maar krijg je ook 10% korting op je volgende (make-up/verzorging) aankoop.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten